By: Maylique Maylique

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 28-Jun-2011 03:33 Email | Share | | Bookmark
Aku kini kembali ke tempat yang sama....suasana yang berbeza....

sini akan jadi rumah tau
Jalan nak p tapak projek




Assalamualaikum...
lama betoi aku tidak menghapdet fotopages aku ni...semua kerana mcm2 peristiwa..dan kini aku kembali bertugas di pjbt lama aku....nampak gaya aku ni memang tak boleh lari dari perumahan....tapi hakikatnya mcm tu la kan...hehehhehehe so dengan kehadiran aku kembali ni dapat la aku mengupload gambar mcm dulu......kerana masa lebih flexible di sini....

cuma aku notis rakan2 sekarang hebat dilanda demam FB tapi aku tak...aku tak minat sangat dengan fb fb ni....aku lebih senang dengan fp saja.....

skill nak hapdet gambar pun dah tumpul rasanya takpa nanti aku hidupkan semula ya.....

aku sangat2 ingatkan kawan kawan aku di alam maya ni..antaranya jasmeen, rose, pakcik pemancing, man kacamata...mamafami dan ramai lagi la......kalau sudi mai la rumah aku ni nanti aku cuci sawang apa yang patut ok........



Thursday, 8-Apr-2010 09:13 Email | Share | | Bookmark
Im bacccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......







Alhamdullilah...akhirnya aku berkesempatan nak hapdet lagi...sibuk gila...dah 4 bulan aku keja kat sini tapi tak penah berpeluang....so ada jugak kesempatan...hobi fotografi tetap aku teruskan cuma masa saja tak dan....kalau aku ada masa aku dah femes dah mcm jasmeen dan kapkek dia...hehhehehehe

namun sepeninggalan aku, aku tetap pegi jugak umah kawan2 jenguk2 fp depa biarpun tak seaktif dolu.....aku cuba sedaya upaya noo...

apapun enjoy la gmbr ni....ni gmbr rakan2 sekerja aku yang seronot sangat dapat p tempat terpanas di malaysia iaitu ladang tebu di Chuping Perlis.......lompat jangan tak lompat!!!!!!! Aku le fotografer nya......yehaaaaaaa


Tuesday, 15-Dec-2009 07:17 Email | Share | | Bookmark
Mulakan Jalan Yang Baru..selamat tinggal cerita lama




sempena tahun yang baru akan menjelang tak lama lagi...aku juga akan membuka chapter baru dlm kehidupan aku sebagai orang yang makan gaji dan nasik. aku akan berhijrah ke kompeni baru dan bos yang ternyata lebih hensem dari bos aku sekarang yang asyik meroyan saja tu..hehehehee
biarlah nanti aku takdak baru dia tau sapa nak buat keja2 edit mengedit gmbr kat dia..orang lain bukan tau guna fotoshop pun

apapun ada jugak benda yang best berlaku dlm idup aku ketika ini selain daripada duit yang habis akibat sekolah yang hampir buka...Assignment yang telah mencederakan otakku semua aku dpt 'A' yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dengan ulasan yang menarik2 belaka diberikan oleh tutor2 sekalian...namun komen2 mereka adalah ikhlas kerana tidak pernah ada unsur rasuah yang terlibat..hehehehe

pas tu aku akan bercuti mulai 18 ke 22 disember ni.... nanti akan aku sajikan gmbr2 kepada peminat semua naaaaaaa...............

diakhiri dengan . 'Selamat Tahun Baru'


Thursday, 26-Nov-2009 01:56 Email | Share | | Bookmark
Korban Otakku


mungkin inilah yang berlaku dlm otakkku.....

dialog di malam hari ketika aku tengah blurr sebab menelan ubat selsema n batok...

(lagu Hail Amir- Wajah Kesayangan Hamba- Hp aku bunyi)
mata tak bukak aku terus capai hp..

aku : " helllooooooo...(lemah je sebab blur blur)
en hambali : " Helo Meilik....ni saya nak cakp pasal asgmt awak ni..."
aku: " oh en hambali.... ada apa ek......"
en hambali : " asgmt awak ni kan bila saya teliti ....tak menepati soalan la....nak kena amend ni..."

DUSSSHUMMM! Aku rasa mcm kena tumbuk je n makin berpinau...adooiii itu la yang aku paling seriau...adooi dah le masa yang ada semua takat idung ..mcm ada tangan 10 nak buat semua...nasib la Meilik ooiiii sapa suruh nak belajaq sangat.

Sabaq sabaq.... dah tak lama dah ni dah last semester ni...dah last...
tarik napas panjang2....



Oh maafkan aku kerana menyiksa anda semua dgn coretan mereng itewww...selamat menyambut raya korban buat semua........




Wednesday, 18-Nov-2009 04:17 Email | Share | | Bookmark
Sentuhan Maylique@Meilik...sebenarnya aku kusut





Memang benar lately sangat kusut....mcm2 dugaan namun sabar sabar.....dugaan mematangkan kehidupan dan kalau idup takde cabaran tawar dan hambarlah idup ni kan...semalam lepas saja aku settle asgmt untk subjek performance appraisal tangan aku menggodek gambr2 lama...jumpa pulak gambar ni..memang aku tak penah tunjuk lagi... ini sama batch dgn gmbr budak2 mandi sungai yang jadi favourite ramai satu ketika dulu...(eceh macm best je)

aku rasa aku sendiri merindui gambar2 yang mcm ni, gambar yang mengembalikan nyala rasa dlm diri seorang aku...gmbr makanan memang leh ambik tapi kalau yang mcm ni baru betoi gmbr maylique lebih bersifat personal dan tersendiri..hehehehee

kalau ada yang cuba menafsir dari apa yang aku tulis di gambar itu boleh jugak..kita tengok sapa yang kena tapi mamafami n jasmeen n shahrose tak boleh teka kerana depa ni dah tau dah apa dia...

pakcik pemancing boleh cuba teka teki teka tekoq..
semoga apa yang diteka mengena

lastly.... pesanan penaja..kamera dapoq boleh menghasilkan gambr cenggini...no problem.
Hidup kamera dapoq! Hidup pemilik kamera dapoq! sebaik saja mak aku bagi balik kamera dapoqku aku jua akan menggunakannya untuk fp ni.....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net